fredag den 14. marts 2014

Sillas side


I
Her går jeg i 1 klasse

Her er jeg ved at lære at skrive på engelsk i 1 klasse

Her er jeg i fængsel i Vietnam

Take Care og yourself
Take care of others
Take care of this place

Disse ord kan jeg I søvne!

Vi har lige haft besøg af 6 piger fra Den internationale skole i Babgkok. 
Jeg var en god værtinde og elsker selskab

Kinesisk fastelavns kat

Her besøger jeg Amalie på sygehuset. Hun er heldigvis blevet rask igen!

Jeg er lige kommet hjem fra skole og venter på Evelyn. Hun lærer mig at spille klaver.

Her holder jeg fri. Jeg har ondt i maven, i hvert fald noget af tiden.....

Tandbørstnings  tjek

Krybbespil i Bibelclub. Jeg er en engel. Sidste år var jeg et får.
Vietnam. Vi kører Atv'er. Jeg "styrer"

Jeg lavede min egen skål på "Royal Selangor" jeg er på skoleudflugt.

Dette er nogle af mine klassekammerater


International Day. This is my BFF, best friend forever

Her er jeg I indisk tøj. Vi fejrede Thaipusam på skolen

International fest på skolen. Jeg bærer Danmarks flag. 

Der er mange asiatere der gerne vil fotograferet med mig.
Nogen gange er det vildt træls!!

Vi kan godt lide at køre gokart. Jeg er for lille endnu til at køre selv

Fik en tatovering til en indisk fest

Det er ikke hver dag at man ser ens så flot agurk!

Et billede fra jeg var lille


Jer er ALDRIG fræk

Jeg elsker at gå på cafe

Dette er mit ynglings toilet, det har brus, skyl, varme og ikke mindst blæs og føn
Jeg har engang brugt en halv time på det her toilet! Det var lækkert!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar