fredag den 8. november 2013

Den tropiske have 2. år





Har lige læst sidste haveindlæg hvor jeg skriver at Michael vil have 10 fisk i ponden og det synes jeg er alt for mange. Hvordan kan det så være at han alligevel konstant sniger nye fisk ned i bassinet?? Jeg tror faktisk at vi pt. har 40 fisk!
40 levende og 25 afdøde....
Hvordan er fiskene døde?? Jo kattene har taget et par stykker, pondens rensningsanlæg har suget et par stykker til sig og resten, ja dødsårsagen er ukendt.....
Men flot ser det ud, når altså renseanlægget fungerer. Ja det tror jeg faktisk, at det sammenlagt har fungeret i 4-5 uger. Ja det er flot ikke. Man kan ikke  få kvalitet i Malaysia, det er i hvert fald ikke det vores udlejer lægger vægt på $$$$$$$


En skøn hvis lotus



Ja det her er så en skøn pink lotus!

Hov hov lille ven!
Find din middag et andet sted. Den lille fyr fik en på lampen med et plastik låg, og siden har jeg har ikke set den!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar