torsdag den 11. oktober 2012

Har vi fundet ungdommens kilde???

Te smagning, det har jeg alligevel aldrigt været til før. Astrid og jeg gik ind i en lille kinesisk te forretning og fik tilbudt te smagning. Det er noget af en videnskab. Har aldrig vasket min te før brug, det gør jeg selvfølgelig nu. Vi lærte om grøn te, sort/grøn te, hvid te, te fra unge træer og te fra gamle træer. Noget te skal laves i mørke lerkander andre i brune og nogle i lyse kander. Ja selv den kop man vælger har betydning for smagen. Noget havde de dog alle til fælles. Det giver en flot hud at drikke te, en god fordøjelsen og det har en slankende effekt Fantastisk!! Ikke nok med det. Drik te og i vil ikke se en dag ældre ud om 10 år. Jeg købte en te på stedet. Jeg valgte en ginseng oolong te. Her fik jeg en fantastiske sidegevinst; ekstra kraft og energi. Synes allerede, at jeg efter et par kander, kan se og mærke en lille forskel! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar