torsdag den 26. juli 2012

Miniferie nordpå - sand til halsen, seafood i solnedgang og den store omgang, pedi, mani og massage til pigerne/alle

Efter snart 2 uger i Malaysia hvor alle andre end mig har knoklet med arbejde og skole er det skønt at kunne rive 3 dage ud af kalenderen og bare holde fri. Selvom jeg ikke er optaget af egentlige gøremål, kører jeg familiens skolebus, det er noget sf en prøvelse. Dytten og rystende på hovedet er hverdags kost, dvs der var kun en der dyttede sidst jeg kørte, spørgsmålet er bare, hvem der kører mest råddent , Lone eller hr. Malay?

Vejret er helt i top. Elsker de skønne aftener som bare er super perfekte, ikke mindst ved Penangs dejlige kyst, hvor bølgerne slår ind mod stranden. Jeg bliver aldrig træt af vejret hernede, det er jeg er sikker på. Føler mig lidt som pingvinen Pablo som aldrig kan få det varmt nok!

Vi har igen måtte efterlade Vindy i fremmede hænder ( sidst i karantæne). Hunde er ikke lige frem populære hernede, i hvert fald ikke hvis man er muslim. Hun holder weekend på et pethospital, har tabt et kilo oq skal vist bare forkæles når hun kommer hjem.

Mandag kalder hverdagen igen. Ungerne skal til admission ( optagelse) på den amerikansk international skole MKIS, skole og igen på onsdag på ISKL. Vi krydser fingre for at de alle bliver optaget på samme skole og så skal der bare findes et hus i en fart, så vi kan slippe ud fra den hunde uvenligere hotel vi bor på.

Fredag aften fandt vi en lille lomme med faa vestlige turister, hvor hele familien fik enten massage, mani/pedicure, "EarCandelling" (med ild - meget anderledes oplevelse) samt efterf'olegende dejlig chinese seafood ved stranden, mens ungerne gravede Mathias ned i sandet til halsen :-)
Mathias - fodmassage (Silla var HELT vild med dette !!!)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar